Často se ptáte

Tento dokument je účinný od 12.6.2020

Jak jsou moje informace o typu zboží, které odebírám, a jejich cenách chráněny proti zneužití?

  • Řídíme se zákony ČR

  • Naše podnikání stojí a padá na korektnosti a diskrétnosti

Musím veškeré odběratelské položky zadávat do Uget ručně?

Nemusíte. Existují tři způsoby, jak můžeme informace o zboží nahrát do systému:

  • Exportem z pokladny

  • Oslovením dodavatelů (s Vaším souhlasem)

  • Kopírováním historických dodacích listů

Je Uget propojen s pokladnami?

Uget s žádnou pokladnou nemusí být propojen, aby správně fungoval. Uget je schopen exportovat seznamy objednávacích položek (zboží) pro naskladnění v několika formátech, které pokladna může standardně nahrát do skladu a spárovat se skladovými položkami.

Jak zkontroluji počet kusů a ceny zboží na dodacím listu tak, aby se tyto informace zapsaly správně do skladu?

Pokud objednáváte zboží přes aplikaci Uget, můžete původní objednávku jednoduše na pár kliků upravit tak, aby reflektovala realitu dodaného zboží. To je všechno. Uget naskladní upravené objednávky do skladového hospodářství.

Se kterými dodavateli spolupracujete?

Uget spolupracuje s několika stovkami dodavatelů. Rádi navážeme spolupráci s kterýmkoliv dodavatelem bez ohledu na jeho velikost, se kterým spolupracujete. Můžete nás kontaktovat na telefonním čísle, napsat nám email nebo vyplnit krátký formulář a my se vám ozveme.

Srovnáváte aktuální ceny dodavatelů?

Uget nepracuje s aktuálními cenami dodavatelů a nesrovnává ceny.