Ušetřete 5 až 6 hodin týdně díky automatickému naskladnění. Pro více informací zanechte váš kontakt

Jsme Uget. Česká online platforma, která propojuje restaurace s jejich dodavateli.

U nás všechny objednávky spravujete přehledně na jednom místě. Díky tomu se gastronomické provozy ani jejich dodavatelé nemusí starat o rutinní procesy nebo nudné papírování.Naše služby, se kterými Uget přišel na trh v roce 2019, v Česku využívají restaurace, kavárny, bistra s jednou provozovnou a také řetězce s více pobočkami co chtějí stále růst.My proto spolupracujeme s více než 300 dodavateli a další stále přibývají.Náš softvér byl primárně vyvíjený pro „gastro“ podniky. Zkušenosti nám však ukázaly jak dobře je aplikace využitelná i v dalších odvětvích, dokážeme ulehčit a zjednodušit procesy v pekárnách, menších hotelích nebo v maloobchodě. 

Poznejte Uget blíž

V Uget věříme na jednoduchost. Proto si zakládáme na snadné správě objednávek, která restauracím a dodavatelům šetří čas i nervy s papírováním. Celý proces online nákupu se obejde bez telefonátů, e-mailů nebo SMS zpráv. Všechny své produkty  zákazník najde během pár kliknutí v systému, případně si je může jednoduše sám doplnit. Díky tomu, že si v Uget pamatujeme i předchozí nákupy, další objednávky jsou ještě jednodušší. Dalším krokem je pak jednoduché naskladnění do POS, které dokáže ušetřit až několik hodin týdně

Napsali o nas