Reklamace

Tento dokument je účinný od 12.6.2020

Máte stížnost nebo reklamaci? Zavolejte nám na Uget linku +420 734 142 017 nebo napište e-mail na adresu klienti@uget.cz. Předem si připravte:

Myslete na to, že zboží můžete reklamovat do 24 hodin od jeho převzetí. Pozdější reklamace bohužel budeme muset zamítnout.

Pokud náš tým reklamaci vyhodnotí jako oprávněnou, co nejdřív vám vrátíme peníze na účet. Většinu reklamací se snažíme vyřešit do 7 pracovních dní. Ze zákona ale máme na vyřízení až 30 dní, prosíme vás proto o trpělivost.

Upozorňujeme také, že zaplacené a potvrzené objednávky není možné stornovat.

Podmínky převzetí zboží

Abychom reklamaci zboží mohli uznat, musí jeho převzetí proběhnout podle stanovených pravidel:

Podívejte se na podrobné podmínky reklamace v obchodních podmínkách